ҚАЗ РУС
ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

Коледждің әлеуметтік-психологиялық қызметі жұмысының мақсаты:балалардың жеке басының және әлеуметтік дамуының бұзылу себептерін анықтау үшін олардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға кепілдік беретін жағдайларды жобалау және қамтамасыз ету.

Коледждің әлеуметтік-психологиялық қызметі кабинетінің жұмыс кестесі:

Дүйсенбі – 09.00-18.00

Сейсенбі – 09.00-18.00

Сәрсенбі – 09.00-18.00

Бейсенбі – 09.00-18.00

Жұма – 09.00-18.00

Баллар мен жастарға арналған ұлттық телефондық сенім желісі 150

Денсаулық жастар орталығының сенім телефоны 8-800-080-22-26

Колледждің сенім телефоны 49-42-45

МКК «ПДМ МО» «Сенім телефоны» 54-76-03

Балалар қауымына арналған жедел психологиялық комек кабинеті 54-70-53

Студенттердің, олардың ата-аналары мен алмастырушы тұлғаларының жазбаша өтініштеріне арналған «Сенім жәшігі» туралы ереже

Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңестің ереже


Омарова Айгерим Улановна

– Байкен Әшімов атындағы Петропавл машина жасау және көлік колледжінің педагог-психологы

Образование: Карагандинский Государственный университет имени Е.А. Букетова 2009 г.

Стаж работы: 13 лет.

Контактный телефон: +7-778-113-98-68

Электронная почта: aigerim_87_06_23@mail.ru


Турысова Дания Бейбутовна

– Байкен Әшімов атындағы Петропавл машина жасау және көлік колледжінің педагог-психологы

Образование: Северо-Казахстанский государственный университет им.М.Козыбаева 2014 г.

Стаж работы: 7 лет.

Контактный телефон: +7707-633-06-46

Электронная почта: danaturyssova@gmail.com


Педагог-психолог жұмысының мақсаты: студенттердің психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту, қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру.

Педагог-психолог жұмысының міндеттері:

  1. тез дамып келе жатқан ақпараттық қоғамда білім алушының табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек;
  2. психологиялық-педагогикалық зерттеулер нәтижелері бойынша білім алушылармен жеке жұмыс;
  3. білім беру процесіне қатысушылармен психокоррекциялық жұмысты жүзеге асыру;
  4. ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру.

Педагог-психолог жұмысының бағыттары

Психодиагностикалық жұмыс-арнайы әдістемелердің көмегімен студенттердің фронтальды (топтық) және жеке зерттеулерін жүргізуді қамтиды. Диагностика оқытушылардың немесе ата-аналардың алдын ала сұрауы бойынша, сондай-ақ психологтың бастамасы бойынша зерттеу немесе алдын алу мақсатында жүргізіледі.

Психокоррекциялық жұмыс-студенттердің эмоциялық жағдайын түзету, жаңа қабылданған студенттерінің бейімделу процесін жақсарту. Сабақтар эмоционалды-ерік саласындағы, қарым-қатынас саласындағы мәселелерді шешуге және студенттердің өзін-өзі бағалау мәселелерін шешуге бағытталуы мүмкін. Оқытушылар мен ата-аналарды студенттің қолайлы психикалық дамуының негізгі заңдылықтары мен жағдайларымен таныстыру. Кеңес беру, педагогикалық кеңестер мен ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу барысында жүзеге асырылады.

Психопрофилактикалық жұмыс-студенттердің дамуында әртүрлі ауытқулардың пайда болуын алдын алуға, психикалық денсаулықты сақтауға, жақсартуға, нығайтуға бағытталған.

Психологиялық кеңес беру-білім алушылардың дамуында, тәрбиелеу және оқыту мәселелерінде көмек көрсету.

Ата-аналар мен оқытушыларға кеңес беру-бұл нақты сұраныс бойынша жұмыс. Педагог-психолог ата-аналарды немесе оқытушыларды диагностиканың нәтижелерімен таныстырады, белгілі бір болжам береді, болашақта студенттің оқуда және қарым-қатынаста қандай қиындықтар туындауы мүмкін екендігін ескертеді; бұл ретте туындаған мәселелерді шешу және студентпен өзара іс-қимыл жасау бойынша ұсыныстар бірлесіп жасалады.


Әлеуметтік педагог жұмысының мақсаты: студенттердің әлеуметтанудағы әлеуметтік маңызы бар, алдын алу қызметін ұйымдастыру, әлеуметтік өмірдің мәселелерін шешуде студенттің мүмкіндіктерін және оның ортасын жетілдіру үшін жағдай жасау.

Әлеуметтік педагог жұмысының міндеттері:

  1. білім беру мекемелерінің, отбасының, қоғамдық ұйымдардың студенттердің, сондай-ақ жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың, мүгедек балалардың құқықтарын қорғау бойынша өзара іс-қимылы;
  2. салауатты, тәрбиелі, адамгершілік қарым-қатынасты қалыптастыру;
  3. студенттерді, сондай-ақ жетім балаларды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүгедек балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қамтамасыз ету;
  4. әр түрлі әлеуметтік институттар өкілдерімен өзара іс-қимылда ,алалардың құқықтарын қорғау.

Әлеуметтік педагог жұмысының бағыттары

Әлеуметтік қорғау-халықтың аз қорғалған топтарына (мүгедек балаларға, жетім балаларға және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, аз қамтамасыз етілген отбасыларға, көп балалы отбасыларға, өмірлік қиын жағдайға тап болған студенттерге) материалдық көмек көрсету жөніндегі, студенттің жеке басын, балалары бар отбасылардың әлеуметтік тобын әлеуметтік қызметке толық қосуды, әлеуметтік мәртебені қолдауды қамтамасыз ететін іс-шаралар кешені және құқықтық нормалардың жиынтығы.

Алдын алу жұмысы – қауіп тобындағы жеке индивидтердің ықтимал физикалық немесе әлеуметтік-мәдени ауытқуларын болдырмауға, өмір мен денсаулықтың қалыпты деңгейін сақтауға, қолдауға және қорғауға, әлеуметтік ортаның адам тұлғасына теріс факторларының әсерін бейтараптандыруға бағытталған қабылданатын іс-әрекеттер.

Әдістемелік жұмыс-ата-аналар жиналыстарында, топ кураторларының ӘБ отырыстарында сөз сөйлеу, кәсіби құзыреттілікті арттыру, кәсіби қызметтің жеке аспектілері бойынша өз білімін жетілдіру бағдарламасын жүзеге асыру.

Ата – аналар мен оқытушыларға кеңес беру-нақты сұраныс бойынша жұмыс.

Колледждің әлеуметтік-психологиялық қызмет кабинетіне хабарласуға болатын және қажет болатын сұрақтар

  1. Оқудағы қиындықтар – кейбір студенттер қалағанындай жақсы оқымайды. Оның себептері көп болуы мүмкін. Мысалы, есте сақтауы жақсы емес, назар қоймау немесе қалаудың жетіспеушілігі, мүмкін, оқытушымен проблемалар, мұның бәрі не үшін қажеттігін түсінбеушілік. Кеңес беру үшін біз себебі неде және оны қалай түзетуге болатынын анықтауға тырысамыз, басқаша айтқанда, жақсы оқу үшін не және қалай дамыту керектігін табуға тырысамыз.
  2. Ата – аналармен қарым – қатынас-кейде ең жақындарымыз-ата-аналармен ортақ тіліміз бен жылы қарым-қатынас жоғалады. Қақтығыстар, жанжалдар, өзара түсіністіктің болмауы – отбасындағы мұндай жағдай әдетте балалардың да, ата-аналардың да жанын ауыртады. Кейбіреулер шешу жолдарын табады, ал басқаларына өте қиын. Әлеуметтік педагог және педагог-психолог Сізге ата-аналармен қалай жаңа қарым-қатынас жасауды үйретеді, оларды түсіну, ата-аналар да сізді түсініп, қабылдауы үшін не істеу керектігін айтады.
  3. Топтағы өзара қарым-қатынас-басқалармен оңай байланыс жасайтын, кез келген, тіпті бейтаныс компанияда оңай қарым-қатынас жасайтын адамдар бар. Сонымен қатар танысу, жақсы қарым-қатынас жасау, достар табу қиын және топта оңай және еркін сезіну қиын балалар да көп. Педагог-психолог пен әлеуметтік педагогтың көмегімен әр түрлі жағдайларда адамдармен үйлесімді қарым-қатынасты құру үшін тәсілдер мен жеке ресурстарды табуға болады.
  4. Өмірлік қиын жағдайлар – адамның қоршаған ортасымен әлеуметтік байланысын және қалыпты өмір сүру жағдайларын объективті түрде бұзатын және субъективті "күрделі" деп қабылданатын жағдайлар, соның салдарынан адам өз проблемасын шешу үшін қолдау мен көмекті қажет етуі мүмкін.

Жедел қызметтер телефондары:

Өрт сөндіру қызметі: 101

Полиция: 102

Жедел көмек: 103

Құтқару қызметі: 112

ТЖ жөніндегі департамент: 46-49-65

Жол полициясының кезекші бөлімшесі: 49-32-47

Пәтер есіктерін шұғыл ашу: 46-30-18

Көңіл күйіңізге әсер етіңіз және оны жақсартыңыз